-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Wycieraczki
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
-
Szkoła
- Bloki rysunkowe i techniczne
- Farby
- Flamastry
- Gumki
- Zeszyty i bruliony
- Kleje
- Kreda szkolna
- Kredki
- Linijki i cyrkle
- Nożyczki szkolne
- Okładki szkolne
- Pastele
- Plasteliny i modeliny
- Zeszyty tematyczne
- Tuby i teczki kreślarskie
- Temperówki
- Bruliony
- Papiery kolorowe
- Pozostałe
- Pędzle i pojemniki na wodę
- Zeszyty
- Zestawy szkolne
- Galanteria tekstylna
-
Artykuły kreatywne
- Tektura
- Balony
- Bibuły, krepiny
- Bloki kreatywne
- Cekiny, oczka
- Dziurkacze ozdobne
- Kleje brokatowe, brokaty
- Naklejki
- Nożyczki dekoracyjne
- Patyczki, druciki
- Pistolety do kleju
- Wstążki, taśmy
- Zestawy kreatywne
- Bloki piankowe
- Brokaty
- Kolorowanki i książeczki
- Masy, gliny
- Ozdoby, dekoracje
- Pamiętniki, przepiśniki
- Podobrazia
- Pozostałe
-
Szkoła
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Akcesoria, które pomogą Ci w przygotowywaniu prezentacji i szkoleń
Pracując w przedsiębiorstwie należy pamiętać o tym, że będzie się miało do czynienia z wieloma projektami, prezentacjami oraz szkoleniami. Dzięki temu firma może się rozwijać, podsumować wykonane zadania i poprawić ewentualne błędy w działaniu. Może się zdarzyć też, że szef zleci nam samodzielne przygotowanie prezentacji i przedstawienie jej. Co się więc przydaje w takiej sytuacji? W co warto się zaopatrzyć, by przygotować dobrej jakości prezentację?
Karteczki samoprzylepne, duży notes i inne akcesoria do notatek
Na początku trzeba ułożyć odpowiedni plan działania. Pierwszą rzeczą, jaką warto zrobić, jest wykonanie mapy myśli i zapisanie na jednej kartce wszystkiego, co wpadnie nam do głowy. Wystarczy wpisać hasła, które w dalszym etapie przygotowania prezentacji będziemy rozwijać. Wtedy będziemy mieć pewność, że nic nie umknie nam z głowy. Co więcej, psychologowie twierdzą, że pierwsze myśli są zazwyczaj najlepsze i warte wykorzystania. Kto wie, może dzięki temu zdobędziemy zaufanie szefa i jego uznanie?
Po wykonaniu mapy myśli, trzeba naszkicować zarys całego projektu. Do tego przydadzą się kolorowe pisaki i cienkopisy, np. cienkopisy Stabilo. Nawet gdy cała prezentacja wykonana ma zostać na komputerze, to jednak nic nie zastąpi własnoręcznych notatek. To one sprawią, że będziemy się swobodniej czuć podczas omawiania zagadnień i w razie potrzeby można w nie zerkać. Ważne informacje dobrze jest napisać na specjalnych karteczkach samoprzylepnych, aby rzucały się w oczy. Ciekawym pomysłem jest także zaznaczenie początku każdego zagadnienia lub tematu. Zakładki indeksujące świetnie sprawdzą się w tym celu.
Podkładka lub teczka
Przybycie na prezentację z otwartym notesem i z wylatującymi z niego karteczkami nie wygląda zbyt profesjonalnie. Musimy mieć szacunek względem naszych współpracowników i traktować ich z powagą. Najlepszym sposobem na ujarzmienie kartek jest kupno odpowiedniej teczki albo podkładki. Doskonałym przykładem jest profesjonalna podkładka Fellowes. Jest bardzo łatwa w przechowywaniu, ponieważ można ją złożyć, co nie jest typową cechą dla tego typu akcesoriów. Na górze posiada wytrzymały klips, dzięki któremu skutecznie zostaną spięte wszystkie arkusze potrzebne do prezentacji. To także świetna podpórka do notowania. Istotny jest także fakt, że posiada elegancki wygląd. Jeśli jednak wybór padnie na teczkę, dobrze wybrać model wykonany z nieco grubszego materiału niż ogólnodostępne, kartonowe typy. Do przechowywania wszelkich potrzebnych materiałów z powodzeniem sprawdzi się teczka harmonijkowa.
Suchościeralna tablica magnetyczna
Być może jest to nieco większy wydatek, ale z całą pewnością się opłaci. Tablica przyda się nie tylko do przedstawienia prezentacji, ale także podczas pracy w biurze, a nawet w domu. Można na niej zapisywać wszelkie postępy, wyliczenia, projekty, szkice itp. Dzięki temu, że ma dużą powierzchnię, zmieści się dużo więcej informacji niż w zeszycie. Jest też bardziej użyteczna niż brystol, który ciągle się zwija i zwykle nie ma dla niego wystarczająco miejsca na biurku.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
- Torba na laptopa vs plecak: Które rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie? cze 13, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply