-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Czajnik w biurze jako niezbędny element - wybierz swój!
Czajnik elektryczny to jeden z najważniejszych sprzętów wyposażenia socjalnego w firmach i przedsiębiorstwach. Dzięki niemu pracownicy mogą zagotować wodę na ulubiony napój bądź przyrządzić na bazie wrzątku jakieś danie. Wybierając funkcjonalne urządzenie masz pewność, iż Twoje biuro będzie należycie i profesjonalnie zaopatrzone. Zobacz, jak ważny jest czajnik biurowy i spraw do swojej firmy przynajmniej jeden!
Czajnik elektryczny do biura
Czajnik elektryczny do gotowania wody to ważny element wyposażenia pomieszczeń socjalnych i kuchni w biurach oraz zakładach pracy. Użytkować go może zarówno szefostwo, jak i pracownicy. Ważne, aby był on widoczny i zawsze pozostawał do dyspozycji wszystkich zatrudnionych. Jego uzupełnieniem powinien być niewielki zestaw herbat, kawy oraz dań do przygotowania po zalaniu wrzątkiem oraz cukier. Czajnik elektryczny najczęściej przechowywany jest w kuchni lub miejscu wydzielonym do przygotowywania posiłków np. na zapleczu bądź w pomieszczeniu socjalnym. Wybór urządzenia tak naprawdę zależy od właścicieli firmy oraz zapotrzebowania pracowników. Ważne jednak, aby posiadał on kilka cech, które przesądzają o funkcjonalności sprzętu.
Cechy dobrego czajnika elektrycznego
Dobrej jakości czajnik elektryczny musi charakteryzować się kilkoma cechami, dzięki którym jego użytkowanie będzie proste, przyjemne i ergonomiczne. Przede wszystkim powinien być pojemny, dlatego jego zbiornik musi pomieścić co najmniej 1 l wody. Standardowe sprzęty na użytek biurowy mają pojemność ok. 1,5 litra, co pozwala na zaparzenie do kilku kaw lub herbat. Ponadto, najlepsze czajniki elektryczne zbudowane są z trwałych komponentów – stali nierdzewnej lub plastiku wysokiej jakości. Ze względu na fakt, iż wiele osób będzie z nich korzystało muszą być wytrzymałe. Co więcej, czajnik elektryczny powinien posiadać wbudowane zabezpieczenia przed przegrzaniem oraz automatyczny wyłącznik, który wykryje brak wody w zbiorniku lub nie uruchomi urządzenia bez zbiornika umieszczonego na podstawce. Tego typu funkcje pomagają w zapobieganiu wypadkom w pracy, a także zwiększają komfort użytkowania.
Gdzie kupić dobrej jakości czajnik do biura?
Czajnik biurowy to urządzenie, na którym nie można oszczędzać. Dobrej jakości sprzęty z dodatkowymi funkcjami oraz zabezpieczeniami znajdziesz na stronie sklepu internetowego Pasaż Biurowy. Od lat dostarczamy sprawdzone i certyfikowane produkty na użytek biur i przedsiębiorstw, w tym sprzęty do stref socjalnych i kuchni. W naszej ofercie znajdziesz m.in. elegancki i funkcjonalny czajnik elektryczny Sencor z metalową oraz plastikową obudową. Sprzęt ten doskonale nadaje się do użytku w biurze. Błyskawicznie podgrzewa wodę, łatwo się otwiera oraz posiada czytelny wskaźnik poziomu wody. Oba modele czajników pochodzą od sprawdzonego dostawcy z Japonii firmy Sencor, który od dekad dostarcza urządzenia o doskonałych parametrach oraz z uwzględnieniem obecnie panujących trendów w designie.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Czym kierować się przy wyborze folii do laminowania? kwi 27, 2024
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply