-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
#Sprzątanie biura - jakie środki do mebli wybrać?
Czyste i schludne biuro to miejsce, w którym lepiej się pracuje oraz wizytówka dobrze świadcząca o właścicielach. Błyszczące meble, czyste szyby oraz zadbane sprzęty z pewnością rzucą się w oczy potencjalnym klientom, kontrahentom oraz kandydatom do pracy. Warto pamiętać w szczególności o meble, gdyż wymagają one szczególnej troski. Jeśli nie wiesz, jakich środków użyć do ich czyszczenia, przeczytaj koniecznie nasz artykuł.
Zamiast szorować- zapobiegaj plamom!
Aby ograniczyć zabrudzenia na stanowiskach pracy oraz plamienie mebli biurowych, warto wprowadzić politykę czystości. Wymusi ona na pracownikach obowiązek utrzymania biura w należytym stanie. Powinni oni nie tylko dbać o swoje stanowiska pracy, lecz również części wspólne np. toalety, kuchnie, pomieszczenia socjalne. Oprócz tego warto zatrudnić profesjonalną ekipę sprzątającą, która raz na jakiś czas będzie usuwała najpoważniejsze zabrudzenia. W ramach profilaktyki zatrudnieni w biurze powinni używać m.in. podkładek pod kubki z napojami, usuwać śmieci z okolic stanowisk pracy, a także dbać o czystość sprzętów kuchennych (m.in. mikrofali, ekspresu do kawy).
Czym czyścić meble w biurze?
Najczęściej zabrudzeniom w biurze ulegają meble, gdyż to na nich przygotowujemy posiłki lub bezpośrednio je spożywamy. Poplamieniu ulec mogą blaty kuchenne, ale również biurka czy stoliki przy stanowiskach pracy. Do ich wyczyszczenia warto używać preparatów zróżnicowanych pod względem składu oraz zastosowania. Na samym początku porządków powinniśmy użyć po prostu ciepłej wody i szmatki z mikrofibry lub ręcznika papierowego. Dopiero, gdy zauważymy, iż plamy nie schodzą, należy zastosować środki chemiczne. Należy się jednak ich wystrzegać w przypadku mebli z okleinami oraz mebli z naturalnego, starego drewna. Środki czyszczące mogą bowiem uszkadzać ich strukturę i powodować odbarwienia. O wiele lepszym sposobem na wyczyszczenie tego typu mebli będą specjalne detergenty, które jednocześnie czyszczą i impregnują drewniane powierzchnie. Przed ich użyciem warto zapoznać się z instrukcją obsługi producenta oraz wszelkimi wskazówkami dotyczącymi rodzaju zabrudzeń, z którymi mamy do czynienia.
Gdzie kupić środki czystości do sprzątania biura?
Podstawowe środki do utrzymania biura w czystości można kupić w dowolnej drogerii za kilkanaście złotych. To samo dotyczy zapasu szmatek oraz papierowych ręczników. Dobrym sposobem jest również sporządzenie domowej roboty preparatów na bazie sody, octu i soku z cytryny. Potrzebne do nich składniki kupimy w wielu różnych sieciach sklepów spożywczych. Problem może pojawić się, gdy do czynienia będziemy mieli z plamami, które trudno wywabić (tłuszcz, zaschnięty brud, tusz). Wówczas musimy zakupić specjalistyczne środki czyszczące oraz detergenty pokroju Gold Drop czy Sidolux. Najlepiej w takich przypadkach skorzystać z oferty sklepów specjalistycznych do zaopatrywania biur oraz firm. Jednym z nich jest sklep internetowy Pasaż Biurowy. Oprócz bogatej bazy przyborów biurowych oraz urządzeń wysokiej klasy oferuje również środki czystości dedykowane do mebli w siedzibach firm.
Powiązane produkty
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply