-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Ramka na ścianę - ozdób swoje miejsce pracy!
Tworząc przestrzeń idealną do pracy, powinniśmy uwzględniać nie tylko jej funkcjonalne aspekty, lecz również zwrócić uwagę na to, aby sprawiała nam ona radość. W przytulnie zaprojektowanym biurze chce się pracować, a efektywność wzrasta. Dzieje się tak zwłaszcza wtedy, gdy otaczamy się rzeczami, które przypominają nam o pięknych chwilach np. zdjęciami rodziny lub pamiątkowymi dyplomami. Te zaś muszą się odpowiednio prezentować na ścianie lub szafie. Najlepszym sposobem na wyeksponowanie fotografii oraz certyfikatów poświadczających nasze zdolności będą ramki!
Jaką ramkę wybrać?
Nim przyozdobimy nasze stanowisko pracy lub domowe biuro ramką, w której znajdzie się cudowna zawartość, warto zastanowić się, jaki produkt będzie nam potrzebny. Najlepiej, jeżeli sprawdzimy asortyment sprawdzonego i renomowanego dostawcy sprzętów biurowych, przyborów papierniczych i artykułu piśmienniczych. Jednym z najlepszych na rynku jest sklep internetowy Pasaż Biurowy. To właśnie tam dominują dwie kategorie produktowe ramek:
- ramki samoprzylepne,
- ramki magnetyczne.
Te pierwsze możemy przyczepiać do ścian czy powierzchni szklanych czy nawet tablic i najróżniejszych mebli. Łatwy montaż oraz usuwanie sprawiają, iż ramki tego typu wykorzystywane są w najróżniejszych branżach nie tylko do ozdabiania miejsca pracy, ale również porządkowania czy prezentowania treści. Drugi rodzaj możliwy jest do przyczepienia jedynie na metalowych powierzchniach.
Na co zwrócić uwagę kupując ramki na ścianę?
Przed kupnem ramki do ozdobienia biura warto zwrócić uwagę nie tylko na rodzaj produktu, ale również jego parametry techniczne. Jeśli chcemy umieścić w niej cenne dokumenty bądź zdjęcia o wartości sentymentalnej, warto zaznajomić się ze specyfikacją. Najlepsze ramki będą zabezpieczały zawartość nie tylko przed nieautoryzowanym dostępem, ale również przed zniszczeniem, kurzem, wodą oraz działaniem promieni słonecznych. Ponadto, muszą się łatwo otwierać, aby można było w nich umieszczać bądź wymieniać dokumenty. Dobrze również, jeśli można zmieścić w nich dokumenty lub zdjęcia o różnej gramaturze i grubości. Idealnie dopasowana ramka pozwoli na umieszczenie we wnętrzu nawet wyjątkowo cennych rzeczy bez strachu o zagięcie rogów lub zniszczenie.
Estetyczna ramka do biura
Musimy pamiętać, że ramki do biura oraz inne ozdoby ścienne czy meblowe muszą mieć wysoki poziom estetyki. Najlepiej, jeżeli współgrają z aranżacją wnętrz narzuconą w danej przestrzeni. Nowoczesne miejsca pracy będą kapitalnie komponować się z ramkami ze szklanym wypełnieniem oraz metalową konstrukcją. W pomieszczeniach w stylu glamour np. siedzibach firm kosmetycznych sprawdzą się złote i srebrne ramki, zaś w aranżacjach w stylu eko i boho – z drewna. Oprócz materiałów wykorzystanych do stworzenia produktu liczą się również wymiary samego produktu, grubość ram, a także elementy ozdobne. Najlepsze ramki ścienne pochodzą od znanych i sprawdzonych dostawców sprzętów i przyborów biurowych m.in. od marki Durable.
Powiązane produkty
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply