-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Co powinno się znajdować w biurowej kuchni?
Biuro to nie tylko miejsce pracy, ale również miejsce, w jakim pracownicy spędzają wiele godzin każdego dnia. Z tego właśnie powodu trzeba im zapewnić odpowiednie warunku do pracy, znaczenie będzie mieć więc kuchnia biurowa. To tutaj pracownicy mogą zamienić ze sobą kilka słów, zrobić sobie kawę lub herbatę, a do tego podgrzać swój posiłek. Jakie zatem elementy są niezbędne, aby stworzyć idealną kuchnię biurową? Sprawdźmy to!
1. Czajnik oraz ekspres – niezbędne elementy w kuchni
Dla wielu osób kawa lub też gorąca herbata stanowi nieodłączny element każdego poranka, dający energię do dalszej pracy. Dlatego inwestycja w dobrej jakości ekspres do kawy czy czajnik to absolutna podstawa. Warto również postawić na zapewnienie różnego rodzaju herbat (możesz wyposażenie kuchni uzupełnić także na pojemnik z przegrodami na herbatę), a także odpowiedniej jakości kawę i dodatki typu mleko lub cukier. Z pewnością doceni to wielu pracowników, a do tego, gdy przyjdą klienci, to będzie można także i im zaproponować smaczny napój.
2. Lodówka i mikrofalówka – podstawowe sprzęty w kuchni biurowej
Pracownicy często przynoszą swoje posiłki z domu – niekiedy jest to śniadanie, a czasami zarówno śniadanie, jak i obiad. Dlatego warto zadbać o przestronną lodówkę z wydzielonymi półkami dla różnych zespołów oraz o mikrofalówkę z różnymi trybami podgrzewania, aby każdy mógł sobie pogrzać jedzenie.
3. Szeroki wybór naczyń i sztućców
Oczywiście pracownicy przynoszą swoje jedzenie, jednak często ważne będą naczynia. Postaraj się więc, aby z kuchni znajdowały się filiżanki, talerze, sztućce oraz różnego rodzaju kubki i szklanki. Możesz także postawić na butelki termiczne, z których wiele osób chętnie skorzysta. Warto, aby wśród wyposażenia znalazły się także miseczki. Dobrze mieć również tackę, sprawdzi się ona, gdy w biurze często przyjmujesz klientów.
4. Butla z wodą lub dzbanek z filtrem
Warto również zapewnić pracownikom dostęp do wody. W tym celu dobrym rozwiązaniem jest postawienie na duży dystrybutor wody i kubeczki jednorazowe. Każdy może wybrać, czy woli ciepłą, czy zimną wodę. W przypadku mniejszego biura wystarczającym i bardziej ekonomicznym rozwiązaniem będzie dzbanek z filtrem. Dzięki temu dbasz również o ekologię, a pracownicy nie muszą ciągle kupować wody w plastikowych butelkach.
5. Zadbaj o odpowiednią przestrzeń do spożywania posiłku
Oczywiście kuchnia w biurze to nie tylko miejsce, gdzie pracownicy robią sobie kawę czy też herbatę lub podgrzewają posiłki. To właśnie tutaj zjadają oni śniadanie, lunch czy inne przekąski. Musisz zatem zadbać o odpowiedni stolik i krzesła. Możesz także dodać sofę oraz rośliny wprowadzające trochę wyjątkowego nastroju. Wszystko to wpłynie na atmosferę w biurze, czyniąc przerwy bardziej relaksującymi i przyjemnymi.
Podsumowanie
Kuchnia w biurze to nie tylko miejsce do spożywania jedzenia. To przestrzeń, która może sprzyjać integracji pracowników, budować poczucie przynależności do zespołu oraz służyć jako miejsce relaksu. Dlatego warto inwestować w jej odpowiednie wyposażenie i dbać o każdy, nawet najmniejszy szczegół.
Powiązane produkty
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply