-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Zadbaj o RODO w firmie z niszczarkami Fellowes
Ochrona danych osobowych jest sprawą szczególnie istotną we współczesnym świecie. Niestety, coraz więcej jest przypadków kradzieży tożsamości i nadużywania danych do celów przestępczych. Lekceważenie ochrony, szczególnie w przypadku kontrahentów to pierwszy krok do klęski firmy. Obowiązkiem pracowników jest zniszczenie wrażliwych danych, ale nie zrobią tego bez odpowiedniego urządzenia. Nic dziwnego, że niszczarka to jeden z podstawowych elementów wyposażenia biura. Najkorzystniej wybrać niszczarki marki Fellowes. Istniejąca od ponad stu lat firma, w nazwie posługująca się wciąż nazwiskiem właściciela, przestrzega także jego zasad, którymi są dbałość o uczciwość w biznesie i innowacyjność rozwiązań. Niezawodność, to słowo klucz charakterystyczne dla niszczarek Fellowes, a więc spokój w razie kontroli Urzędu Ochrony Danych Osobowych dla użytkownika.
Do gabinetu prezesa
Istnieje kategoria dokumentów, których nie powinien oglądać żaden pracownik. Wygenerowane w gabinecie kadry zarządzającej także w nim powinny zostać zniszczone. Dokumenty związane z polityką firmy, jej rozwojem, finansami czy sprawami kadrowymi powinny być objęte klauzulą najwyższej poufności i niszczone samodzielnie. Niewielka i dyskretna niszczarka osobista Fellowes M-7C powinna znaleźć się także w domu, jeśli i tam powstają pisma z poufnymi danymi.
Do sekretariatu
Zdecydowanie to w sekretariacie powstaje najwięcej dokumentów z wrażliwymi danymi. To także miejsce, gdzie tworzy się bruliony, notatki ze spotykań, listy z danymi klientów. Niszczarka, niewielka i najlepiej dyskretna jest niezbędnym urządzeniem. Warto wybrać taką, która jest w stanie pracować w trybie cichym. W niszczarce profesjonalnej Fellowes 90S zastosowano technologię „SilentShred”, sprawiająca, że praca urządzenia jest praktycznie niesłyszalna. Najistotniejsze jednak jest to, że jest to sprzęt niewielki, o ergonomicznym kształcie, co pozwala na wstawienie go między szafki czy ustawienie obok biurka.
Do dużego biura
Pracownicy, którzy wytwarzają dokumentację, powinni mieć łatwy dostęp do niszczarki. Niestety, nie każdy pamięta, że obowiązkiem pracownika jest trzymanie się zasady czystego biurka, tj. jak najszybsze usuwanie materiałów zawierających wrażliwe dane osobowe, ale też informacje o firmie. Wprowadzenie urządzenia do pokoju biurowego odbiera argumenty o braku czasu na przejście do sekretariatu czy innego pomieszczenia, w którym znajduje się niszczarka. Tu warto pokusić się o model, który da sobie radę ze zszywkami, spinaczami, płytami CD czy kartami. Nie ma co liczyć na to, że każdy znajdzie czas na rozszycie dokumentów i przygotowanie ich do zniszczenia. Warto też zwrócić uwagę na energooszczędność. Zapewne urządzenie nie będzie systematycznie wyłączane. Kolejnym aspektem jest bezpieczeństwo. Szczelina nie może działać, jeśli mało wprawnie zacznie obsługiwać urządzenia nasz stażysta czy nowy pracownik. Idealny będzie model Fellowes 325I dostępny w ofercie sklepu internetowego PasażBiurowy.pl.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy sty 16, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply