-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Nowa rzeczywistość – zdrowie Twoich pracowników to podstawa
Aktualnie przestało się mówić o tym, by wrócić do normalności, lecz by odnaleźć się w nowej rzeczywistości, w której wiele osób znalazło się w czasach koronawirusa. Zdrowie Twoich pracowników to podstawa. Zadbaj więc o odpowiednie środki do dezynfekcji rąk i jednorazowe rękawiczki. Wszystko po to, by Twoi współpracownicy mogli wykonywać swoje obowiązki czując się bezpiecznie w miejscu pracy.
Płyny i żele dezynfekujące do rąk i powierzchni
Używanie środków ochrony, jak płyny i żele dezynfekujące, stało się codziennością. Istotne, by zagwarantować je również pracownikom. Zapewnij im łatwy dostęp do odkażających płynów i żeli antybakteryjnych – najlepiej by jeden z nich znalazł się na wejściu do biura (będą z niego korzystać również klienci). Wygodny w użytkowaniu jest dozownik do rąk stojący z ociekaczem. Na biurkach i w firmowej kuchni przydadzą się także żele antybakteryjne z dozownikiem. Zaopatrz się także w płyn dezynfekujący do różnych powierzchni.
Mydło i płyny antybakteryjne do mycia rąk
Oprócz płynów dezynfekujących, jeszcze ważniejsza jest higiena rąk – ich częste mycie wodą z mydłem. Zapewnij więc pracownikom antybakteryjne mydło w płynie. Wiele osób – nie tylko tych z wrażliwą skórą – ma problem z przesuszeniem dłoni po użyciu środków dezynfekujących. Warto zapewnić więc dodatkowe mydło nawilżające lub żel odkażający z aloesem, mający działanie nawilżające. Oprócz mydeł do mycia rąk, przydadzą się również antybakteryjne środki do sprzątania.
Rękawiczki ochronne
Środkiem wspomagającym walkę z koronawirusem są rękawiczki ochronne. Najczęściej to modele lateksowe, winylowe, nitrylowe lub foliowe. Zadbaj o to, by Twoi pracownicy mieli do nich dostęp. Koniecznie – jeśli mają kontakt z klientami. Dla nich również powinny znaleźć się rękawiczki jednorazowe. Wraz z higieną rąk i środkami odkażającymi zmniejszają ryzyko przenoszenia się wirusa.
Maseczki, przyłbice i okulary ochronne
Obowiązkowe jest dzisiaj noszenie maseczek ochronnych na twarz i nos. Nie wiadomo jak długo potrwa to zalecenie. Jakkolwiek, zadbaj o zdrowie pracowników poprzez zapewnienie im maseczek wielokrotnego użytku. W miejscach takich, jak sklepy, apteki, banki i inne punkty usługowe, przydatne mogą okazać się przyłbice zmniejszające ryzyko przenoszenia się zarazków drogą kropelkową. Być może w niektórych firmach sprawdzą się także transparentne okulary ochronne. Są idealne do długotrwałego noszenia i chronią również przed promieniowaniem UV.
Przegroda na biurko i ladę
W biurach, sklepach czy punktach obsługi klienta warto zaopatrzyć się w transparentne przegrody na biurko i ladę. Są skuteczną fizyczną barierą w przenoszeniu się zarazków drogą kropelkową. Zapewnią Twoim pracownikom większe poczucie bezpieczeństwa. Dzięki różnym wielkościom przegród na biura i lady, z łatwością dopasujesz wymiary do potrzeb firmy.
Nowa rzeczywistość to nowe wyzwania – szczególnie w zakresie zapewnienia ochrony pracownikom i klientom. Wystarczy przestrzegać kilku kroków, by wszyscy poczuli się bezpieczniej.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
- Torba na laptopa vs plecak: Które rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie? cze 13, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply