-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Czy warto zdecydować się na pracę w open space?
Model pracy w open space jest dziś powszechny szczególnie w korporacjach. Powstał na przełomie XIX/XX wieku w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Jedni go uwielbiają, drudzy nienawidzą. Jak wszystko ma bowiem swoje wady i zalety. Czy warto zdecydować się na pracę w open space? Czas przyjrzeć mu się bliżej.
Open space – co to takiego?
Open space oznacza otwartą przestrzeń, w której wszyscy pracują w jednym pomieszczeniu. W nim wszystkie biurka umieszczone są w jednej sporej przestrzeni, bez podziału na oddzielne pokoje. Każdy z pracowników widzi pozostałych lub ma do nich łatwiejszy dostęp. Każdy odpowiada za swoje zadania, ale w każdej chwili może przekazać je lub skonsultować z innymi. Istnieją także specjalnie stworzone przestrzenie dostępne dla każdego, nie są zajęte przez konkretną firmę, a każdy (np. freelancer) może przyjść do takiego miejsca i pracować w wybranych przez siebie godzinach.
Open space – zalety
Zwolennicy open space’ów chwalą je przede wszystkim za:
- większy kontakt z innymi współpracownikami, czyli prawdziwa gratka dla osób towarzyskich;
- możliwość szybkiego skonsultowania swoich pomysłów z innymi, bez konieczności umawiania spotkań;
- oszczędności dla pracodawcy. Nie musi bowiem dbać o dodatkowe elementy wyposażenia dla biura;
- więcej możliwości na aranżacje biura;
- atmosfera kreatywności, solidarności i integracji;
- oszczędność czasu na poszukiwanie pracowników i podjęcie z nimi próby kontaktu;
- szef ma wszystkich na oku a jednocześnie pracownicy mogą mieć z nim większy kontakt;
- brak tworzenia podziałów wewnątrz pracowników.
Open space – wady
Oczywiście nie brakuje wad open space’ów. Okazuje się, że zmieniając punkt widzenia, niektóre zalety można zamienić w wady. Są to:
- możliwość zatracenia poczucia indywidualizmu i mocy sprawczej;
- zbyt mała przestrzeń może być dla niektórych dyskomfortowa;
- w niektórych open space’ach może być zbyt głośno;
- wiele osób woli pracować w samotności i nie dzielić się z innymi swoimi sprawami prywatnymi, przez co odcina się od reszty grupy;
- zbytnia kontrola szefa;
- trudniej o kompromisy, jeśli w pokoju jest zbyt wiele osób;
- w niektórych miejscach może być utrudniony dostęp do światła lub świeżego powietrza (okna).
Jak zorganizować pracę w open spece?
Jak pogodzić wady z zaletami i sprawić, by praca w open space’ach była efektywna, a jednocześnie komfortowa? Warto zadbać o sposób, by się wyciszyć i zrelaksować. Mogą to być słuchawki z ulubioną muzyką. Pamiętaj jednak, by nie korzystać z nich zbyt często, by całkowicie nie izolować się od otoczenia. W niektórych open space’ach wydzielone są strefy chillout‘u, w których można się na chwilę wyciszyć i zrelaksować. Pracę usprawni również skuteczny plan działań i rozpiska na cały dzień/tydzień/miesiąc. Przydadzą się akcesoria ułatwiające pracę, np. tablica korkowa do zamieszczania komunikatów, flipchart magnetyczny do prezentowania pomysłów czy niszczarka i segregatory do systematycznego utrzymywania porządku.
Warto zdecydować się na pracę w open space’ach, choć ma ona swoje wady i zalety. Wiele zależy od indywidualnych preferencji i charakteru. Dla jednych atmosfera w open space’ach będzie świetna, dla innych niekoniecznie.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Klękosiad zamiast klasycznego fotela biurowego lut 17, 2024
- Zwiększ swój komfort pracy dzięki ergonomii z marką Kensington lip 19, 2023
- Pojemnik na kable - idealne rozwiązanie dla biura i miejsca pracy maj 10, 2023
- Zdrowie i komfort pracy przed monitorem - jak wybrać idealną podstawkę? kwi 07, 2023
- Szafki i szuflady w organizacji biura mar 21, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply