-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Powrót do biura – jakie środki ostrożności warto zapewnić?
Życie w czasach pandemii powoli układa się w nowej rzeczywistości. Coraz częściej pracownicy wracają do swoich biur, jednak z zachowaniem reżimu sanitarnego. Jakie środki ostrożności warto zapewnić w firmie, by pracownicy czuli się w nim bezpieczniej?
Maseczki, przyłbice i rękawice
Do masek i przyłbic większość z nas zdążyła się już przyzwyczaić i nie pojawia się bez nich w zamkniętych miejscach publicznych. Podobnie jest w niektórych siedzibach pracy – szczególnie tych, w których codziennością jest kontakt z klientem. Zawsze znajdą się zapominalscy, więc warto zaopatrzyć biuro w dodatkowe maski i przyłbice. Wszystko po to, by każdy czuł się w nim bezpiecznie, a w przypadku kontroli wykazać się niezbędnymi zabezpieczeniami. W zanadrzu miej również ochronne rękawice jednorazowe.
Przegroda na biurko
W wielu miejscach pracy może przydać się także przegroda na biurko. Szczególnie tam, gdzie biurka ustawione są blisko siebie i nie ma innych manewrów na ich rozdzielenie. Przegrody przydadzą się również w miejscach, w których pracownicy maja kontakt z klientami.
Środki czystości
Instrukcja mycia rąk to dziś nieodłączny element wyposażenia biurowych łazienek, toalet i kuchni. Wraz z nią pojawiają się mydła antybakteryjne. Ponadto, przyda się częstsze niż zazwyczaj sprzątanie wspólnych powierzchni z użyciem środków dezynfekujących. Jeżeli pracujesz przy komputerze, warto co jakiś czas przetrzeć klawisze lub dotykowy ekran. Są to powierzchnie, na których wyjątkowo łatwo zbierają się wszelkiego rodzaju drobnoustroje.
Płyny dezynfekujące
A jeśli już o nich mowa, koniecznie trzeba zaopatrzyć biura w płyny dezynfekujące, z czego minimum jeden powinien pojawić się na wejściu wraz z adnotacją i prośbą o zdezynfekowanie rąk. Przyda się do tego higieniczny dozownik do płynów. Mniejsze buteleczki warto postawić na każdym biurku lub choćby w każdym pomieszczeniu.
Taśmy specjalistyczne i zestaw etykiet ostrzegawczych
Warto zachować odstępy min. 1,5 metra między stanowiskami pracy. Dla prawidłowego odmierzenia i przestrzegania odległości przydadzą się samoprzylepne taśmy specjalistyczne na podłogę, np. Durable. Wyróżniają się wysoką wytrzymałością, dzięki czemu na długo pozostaną w niezmienionym stanie na podłodze i nie trzeba będzie trzeba się martwić o ich ciągłe doklejanie. Są odporne na ścieranie i wyjątkowo trwałe. Pomocny będzie również zestaw etykiet ostrzegawczych, przypominający, m.in. o zachowaniu odległości.
Powrót do biura może być całkiem bezpieczny! Wystarczy przestrzegać kilku wskazówek związanych z reżimem sanitarnym oraz bezpieczne odległości między pracownikami.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy sty 16, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply