-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Kawa i herbata w biurze - biurowy savoir-vivre
Dobrze wyposażone biuro jest przede wszystkim wysoko reprezentatywne i robi wrażenie na klientach oraz kontrahentach, a przy okazji zapewnia niezbędne narzędzia pracy dla pracowników. Jednym z ważnych, choć często pomijanych aspektów w tworzeniu przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni biurowej jest wewnętrzny savoir-vivre. Ma on szczególne znaczenie w przypadku firm, które bardzo często współpracują z klientami z zewnątrz oaz goszczą ich w swoich skromnych progach.
Biurowy savoir-vivre
Wewnętrzne zasady dobrego obycia służą przede wszystkim budowaniu zespołu, w którym szanowany jest każdy pracownik oraz przestrzegana jest etykieta. Jego istnienie widać na zewnątrz, co sprawia, że może być używany również w kontekście wizerunkowym. W jego skład wchodzi m.in. powitanie między pracownikami, ustalony dress code, porządek na stanowisku pracy oraz wewnętrzny regulamin użytkowania i zachowywania się w przestrzeni biurowej. Przestrzegając zasad savoir-vivre firma daje do zrozumienia, że działa niezwykle profesjonalnie, a osoby wchodzące w skład zespołów nie są przypadkowe oraz potrafią się podporządkować ustalonym regułom.
Przyjmowanie gości
Od dobrego przyjęcia gości w firmie zależy wizerunek całej marki, dlatego warto przenieść zasady savoir-vivre również do recepcji oraz zastosować je w salach konferencyjnych. W skład etykiety stosowanej podczas wizyty kontrahentów lub klientów powinno wchodzić oficjalne powitanie, obsługa w punkcie oczekiwania na spotkanie, a także czynności w trakcie spotkania. Przeważnie wykonują je osoby na stanowisku sekretarki oraz sekretarza, lecz niektóre firmy tworzą osobne funkcje na poczet dbania o dobry wizerunek. Dobremu spotkaniu towarzyszy również poczęstunek np. kawa bądź herbata. Ich podawanie również wiąże się z przestrzeganiem zasad dobrego obycia.
Podawanie kawy i herbaty w ramach savoiv-vivre
Kawę oraz herbatę przeważnie podaje się w eleganckich filiżankach. W przypadku firm mogą zostać użyte produkty własnego wyrobu bądź naczynia sygnowane logo marki. Nietaktem będzie podawanie herbaty lub kawy w plastikowych kubkach bądź dosztukowanych szklankach z różnych zestawów. Warto również zadbać o dodatki do napojów np. cukier i mleczko. Estetyka naczyń powinna być na równym poziomie, co w przypadku filiżanek. Przed przystąpieniem do podawania należy zapytać gości o chęć napitku, a następnie powiadomić ich o możliwości wyboru. Aby zachować obsługę spotkań na najwyższym możliwym poziomie, warto zakupić odpowiedni sprzęt (np. ekspress 4Swiss Roma A10 Pro Mini), a także zapas kawy oraz herbaty. Im większy będzie wybór, tym większe prawdopodobieństwo, że wstrzelimy się w gust klienta lub kontrahenta. Co za tym idzie – spotkanie przebiegnie pomyślnie dla naszej firmy lub transakcji, którą przeprowadzamy. Dobrze zaopatrzona kuchnia pozwoli nie tylko na przyjmowanie gości w ramach zasad savoir-vivre, lecz również da pracownikom możliwość przygotowywania pełnowartościowych posiłków. Obecnie ekspres do kawy oraz nowoczesny czajnik do wymóg każdej strefy socjalnej w biurach i firmach, które chcą świadczyć usług na wysokim poziomie oraz z klasą.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak organizować przestrzeń biurową za pomocą odpowiednich mebli? kwi 20, 2024
- Klękosiad zamiast klasycznego fotela biurowego lut 17, 2024
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Zwiększ swój komfort pracy dzięki ergonomii z marką Kensington lip 19, 2023
- Pojemnik na kable - idealne rozwiązanie dla biura i miejsca pracy maj 10, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply