-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Etui na identyfikatory - pamiętaj o zabezpieczeniu przed uszkodzeniami
W wielu dużych i nowoczesnych firmach oraz korporacjach stosuje się procedury dostępu w oparciu o identyfikatory służbowe. Dają one możliwość wejścia do budynku przedsiębiorstwa (zakładu pracy) oraz poruszaniu się po jego poszczególnych pomieszczeniach. Identyfikatory są wydawane przez pracodawcę, lecz to pracownik ma w obowiązku należycie dbać o nie. Jednym ze sposobów na to jest zabezpieczenie ich przy pomocy etui.
Gdzie stosuje się identyfikatory?
Identyfikatory stosuje się obecnie w wielu firmach o dużej załodze, a także w jednostkach państwowych. Identyfikator służy bowiem nie tylko do zaznaczenia personaliów osoby go posiadającej, ale również dostępu do wybranych pomieszczeń czy pięter w budynku przedsiębiorstwa lub zakładu pracy. W przypadku niektórych zawodów musi się on znajdować w widocznym miejscu, aby klienci oraz osoby postronne mogły się z nim zaznajomić. Ma to szczególne znaczenie w przypadku pracowników państwowych. Kontrolę identyfikatorów przeprowadza się głównie w miejscach dostępu bezpośredniego do pracy tj. w bramach zakładowych, drzwiach wejściowych, bramkach, na poszczególnych piętrach przedsiębiorstw oraz w momencie korzystania np. z komputerów służbowych.
Po co są identyfikatory?
Główną cechą identyfikatora jest możliwość poznania personaliów konkretnego pracownika bez obowiązku wykonywania telefonów bądź sprawdzania go osobiście przez pracownika ochrony. Umożliwia to przyznanie mu dostępu do pomieszczeń, stanowisk pracy bądź sprzętów służbowych. Ponadto, identyfikator może służyć jako karta zakładowa, dzięki której zatrudniony może „odbić się” tzn. potwierdzić swoją obecność w pracy. W ten sposób zostaje rozliczony ze swoich obowiązków, a także godzin pracowniczych. Identyfikatory służą również budowaniu wewnętrznych więzi i obok uniformu czy języka stanowią jeden z elementów cementujących przynależność do organizacji.
Jak zabezpieczyć identyfikator?
Nieuważne korzystanie z identyfikatora lub złe obchodzenie się z nim może prowadzić do uszkodzenia karty, zamazania zdjęcia bądź zniszczenia chipu umożliwiającego działanie. Tego typu sytuacje nie tylko mogą utrudnić wejście do pracy i wypełnianie obowiązków, lecz również narazić firmę na utratę cennych danych oraz nieupoważniony dostęp osób trzecich. Aby temu zaradzić, warto korzystać z etui na identyfikatory. Przeważnie wykonane są z przezroczystego plastiku, który umożliwia działanie karty, jednocześnie chroniąc ją przed zabrudzeniami czy zarysowaniami. Dodatkowo etui na identyfikator wyposażone jest w specjalny klips, umożliwiający wyjęcie karty oraz łańcuszek lub tasiemkę – dla wygody noszenia. Nowoczesne produkty posiadają również specjalne mocowania, które umożliwiają szybkie wsuwanie lub wysuwanie kart ze smyczy. W ten sposób mamy pewność, iż identyfikator nie wypadnie nam z rąk podczas kontroli lub biegu do pracy. Szczególnie polecane są produkty marki Durable, z których korzystają nie tylko pracownicy korporacyjni, ale również dziennikarze, studenci czy urzędnicy.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply