-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Czego jeszcze brakuje w Twoim biurze? Sprawdź!
Bardzo wiele biur, czy to domowych, czy firmowych, jest po prostu niekompletnych. Tu brakuje szafki na dokumenty, gdzie indziej porządnej drukarki, a jeszcze gdzieś środków do sprzątania. Zapoznaj się z niezbędnikiem każdego biura i sprawdź, czego brakuje w Twoim! Zakupy uzupełniające możesz zrobić w sklepie internetowym Pasaż Biurowy – najlepszym miejscu w sieci dla pracowników i właścicieli biur.
Bez czego nie może obyć się żadne biuro?
Prężnie działające, rozwijające się i zapewniające najwyższej klasy usługi biuro nie może się obyć bez wielu rzeczy. Zebraliśmy jednak te najważniejsze, bez których funkcjonowanie pracowników i świadczenie usług jest utrudnione bądź niemożliwe.
Meble biurowe
Podstawowym elementem wyposażenia biurowego są ergonomiczne meble. Bez nich pracownicy nie mogą realizować swoich obowiązków, a klienci lub petenci nie mogą być przyjmowani. Najważniejsze są przede wszystkim biurka i krzesła pracownicze, a także szafy na dokumenty, regały na materiały marketingowe oraz szafy na ubrania. Ponadto, warto zadbać również o wyposażenie pomieszczeń socjalnych w np. szafki kuchenne czy też szafki na rzeczy osobiste.
Sprzęty i urządzenia biurowe
Niezależnie od tego, jaką Twoje biuro realizuje działalność, muszą się w nim znaleźć nowoczesne i bezawaryjne urządzenia, a także sprzęty. Większość firm nie może funkcjonować bez komputerów, drukarek oraz kopiarek. Równie ważne są niszczarki do utylizacji dokumentów, wentylatory i klimatyzatory na okres letni, oczyszczacze powietrza na sezon grzewczy, a także maszyny specjalne. Ostatni rodzaj urządzeń dedykowany jest do konkretnych prac np. bindownice i gilotyny będą niezbędnymi sprzętami w drukarniach oraz pracowniach introligatorskich.
Artykuły piśmienne oraz papier
Materiałami, które powinny znaleźć się w każdym biurze są artykuły piśmiennicze oraz kilogramy papieru do drukarek. Najlepiej zaopatrzyć się w różnego rodzaju długopisy, ołówki, mazaki i podkreślacze, gdyż wielu pracowników pracuje w zupełnie różnych systemach pracy. Ponadto, taktycznie umieszczony długopis na biurku pozwala na szybkie zanotowanie ważnych informacji, opisanie projektu bądź zapisanie ulotnej myśli w czasie burzy mózgów.
Wyposażenie stanowisk pracy
Koniecznie zastanów się, czy nie brakuje w Twoim biurze wyposażenia, z którego będzie mógł skorzystać każdy pracownik na swoim stanowisku pracy. Szczególnie ważne będą wszelkiego rodzaju organizery i planery porządkujące i systematyzujące pracę, kable i przedłużacze, pozwalające na wygodne korzystanie z wielu urządzeń oraz lampki, segregatory czy pudełka na gadżety i akcesoria.
Środki czystości oraz artykuły do sprzątania
Środki czystości oraz artykuły do sprzątania nie należą do rzeczy niezbędnych, jednak dobrze, jeśli znajdą się w strefie socjalnej oraz w łazienkach. Dadzą one możliwość zadbania o kuchnię, strefę wypoczynku oraz szatnię wszystkim pracownikom. Ważne, aby uzupełniać je cyklicznie, gdyż nagły brak papieru toaletowego bądź płynu do mycia naczyń może spowodować małą katastrofę w biurze.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply