-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Wzory druków akcydensowych, które ułatwią funkcjonowanie firmy
Druki akcydensowe są niezbędnym elementem funkcjonowania niemal większości firm. Porządkują dokumenty, segregują je i klasyfikują, a nawet są bardzo często potrzebne z prawnego punktu widzenia prowadzenia dokumentacji. Oto kilka wzorów i szablonów druków akcydensowych, które ułatwią funkcjonowanie firmy.
Druki finansowe i księgowe
Druki związane z księgowością i finansami są niezbędne zwłaszcza z punktu widzenia pracowników zajmujących się kwestiami pieniężnymi w danej firmie. Przede wszystkim porządkują one dokumentację, co jest szczególnie ważne na etapie rozliczania z poszczególnymi klientami oraz Skarbem Państwa. Wśród tego typu wzorów druków akcydensowych najczęściej przewija się m.in. polecenie przelewu. Jest to podstawowy dokument pojawiający się zarówno na etapie wypłacania pracownikom należnych środków pieniężnych, jak i załatwiania spraw z klientami. Równie istotne są wszelkie wydruki na zbiory plików np. księgi rozchodów i przychodów bądź ewidencje (ewidencja mienia firmy).
Druki akcydensowe związane z zasobami ludzkimi
Za pomocą odpowiednich dokumentów możemy koordynować i zarządzać zasobami ludzkimi w firmie. W ten sposób praca może przebiegać pod nadzorem, a każde jej etapy mogą być dokumentowane. Pomóc w tym mogą np. szablony druków list obecności. Dzięki takim dokumentom właściciele firm są w stanie ustalić harmonogram pracy zatrudnionych z zaznaczeniem prawnie przysługujących im przerw. Szczególnie przydatne mogą być wydruki w związku z prowadzeniem rekrutacji, m.in. kwestionariusze osobowe, na podstawie których ocenia się potencjalnych kandydatów na pracowników bądź samych zatrudnionych w ramach rozmów rocznych.
Wnioski dla pracowników – wzory
W wielu firmach palącą kwestią jest sporządzanie wszelkich dokumentów przez pracowników w związku np. z urlopem. Bardzo często nie potrafią oni tego zrobić bądź robią to błędnie. Aby usystematyzować dokumentację pracowniczą, warto wprowadzić jednolite wzory i szablony wydruków wniosków dostępne dla wszystkich. W ten sposób można postępować również w przypadku zwolnień lekarskich bądź wypłat ekwiwalentów urlopowych. Właściciele firm unikną w tym przypadku narzekań pracowników oraz pomówień w związku z nierozpatrywaniem poszczególnych wniosków, które nie zostały należycie sporządzone.
Dokumenty dla klientów
Firmy działające w sektorze handlu powinny posiadać odrębną dokumentację związaną z relacjami na linii firma-klient. W ten sposób o wiele łatwiej jest świadczyć usługi na jednolicie wysokim poziomie. Szczególnie ważne są tutaj wszelkie reklamacje oraz zwroty produktów uszkodzonych bądź przeterminowanych. Aby ujednolicić dokumentację oraz system zwracania, dobrym rozwiązaniem jest zakup gotowych wzorów i szablonów, np. zgłoszenia reklamacyjnego. Wówczas możemy uniknąć zbędnych pytań od klientów kierowanych do nas drogą mailową i telefoniczną. Ponadto, w ten sposób możemy śledzić liczbę zgłoszeń reklamacyjnych i podejmować na bieżąco właściwe kroki mające na celu redukcję zwrotów.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
- Torba na laptopa vs plecak: Które rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie? cze 13, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply