Wzory druków akcydensowych, które ułatwią funkcjonowanie firmy

Data: 2019-10-02 Kategoria: Akcesoria biurowe Komentarze: 0
Wzory druków akcydensowych, które ułatwią funkcjonowanie firmy

Druki akcydensowe są niezbędnym elementem funkcjonowania niemal większości firm. Porządkują dokumenty, segregują je i klasyfikują, a nawet są bardzo często potrzebne z prawnego punktu widzenia prowadzenia dokumentacji. Oto kilka wzorów i szablonów druków akcydensowych, które ułatwią funkcjonowanie firmy.

Druki finansowe i księgowe

Druki związane z księgowością i finansami są niezbędne zwłaszcza z punktu widzenia pracowników zajmujących się kwestiami pieniężnymi w danej firmie. Przede wszystkim porządkują one dokumentację, co jest szczególnie ważne na etapie rozliczania z poszczególnymi klientami oraz Skarbem Państwa. Wśród tego typu wzorów druków akcydensowych najczęściej przewija się m.in. polecenie przelewu. Jest to podstawowy dokument pojawiający się zarówno na etapie wypłacania pracownikom należnych środków pieniężnych, jak i załatwiania spraw z klientami. Równie istotne są wszelkie wydruki na zbiory plików np. księgi rozchodów i przychodów bądź ewidencje (ewidencja mienia firmy). 


Druki akcydensowe związane z zasobami ludzkimi

Za pomocą odpowiednich dokumentów możemy koordynować i zarządzać zasobami ludzkimi w firmie. W ten sposób praca może przebiegać pod nadzorem, a każde jej etapy mogą być dokumentowane. Pomóc w tym mogą np. szablony druków list obecności. Dzięki takim dokumentom właściciele firm są w stanie ustalić harmonogram pracy zatrudnionych z zaznaczeniem prawnie przysługujących im przerw. Szczególnie przydatne mogą być wydruki w związku z prowadzeniem rekrutacji, m.in. kwestionariusze osobowe, na podstawie których ocenia się potencjalnych kandydatów na pracowników bądź samych zatrudnionych w ramach rozmów rocznych.


Wnioski dla pracowników – wzory

W wielu firmach palącą kwestią jest sporządzanie wszelkich dokumentów przez pracowników w związku np. z urlopem. Bardzo często nie potrafią oni tego zrobić bądź robią to błędnie. Aby usystematyzować dokumentację pracowniczą, warto wprowadzić jednolite wzory i szablony wydruków wniosków dostępne dla wszystkich. W ten sposób można postępować również w przypadku zwolnień lekarskich bądź wypłat ekwiwalentów urlopowych. Właściciele firm unikną w tym przypadku narzekań pracowników oraz pomówień w związku z nierozpatrywaniem poszczególnych wniosków, które nie zostały należycie sporządzone.


Dokumenty dla klientów

Firmy działające w sektorze handlu powinny posiadać odrębną dokumentację związaną z relacjami na linii firma-klient. W ten sposób o wiele łatwiej jest świadczyć usługi na jednolicie wysokim poziomie. Szczególnie ważne są tutaj wszelkie reklamacje oraz zwroty produktów uszkodzonych bądź przeterminowanych. Aby ujednolicić dokumentację oraz system zwracania, dobrym rozwiązaniem jest zakup gotowych wzorów i szablonów, np. zgłoszenia reklamacyjnego. Wówczas możemy uniknąć zbędnych pytań od klientów kierowanych do nas drogą mailową i telefoniczną. Ponadto, w ten sposób możemy śledzić liczbę zgłoszeń reklamacyjnych i podejmować na bieżąco właściwe kroki mające na celu redukcję zwrotów. 


Share This Post :

Powiązane produkty

Komentarze

* Imię:
* E-mail:(nie publikujemy)
* Komentarz:
przepisz kod

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.