-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Kalendarz książkowy, czyli sposób na organizację czasu
Nastały czasy, w których doba trwa zdecydowanie za krótko. Zawsze brakuje na coś czasu, ścigamy się sami ze sobą, mamy coraz więcej pracy i obowiązków. Jak to wszystko pogodzić i jeszcze znaleźć chwilę dla siebie? Czy jest sposób, by nie zostać zmuszonym do zostawania w pracy po godzinach i na to, aby nie przynosić ze sobą do domu różnych projektów? Wbrew pozorom, nie jest to wcale takie trudne. Wystarczy po prostu odpowiednio zorganizować sobie czas, a pomocy w tym z całą pewnością będzie kalendarz książkowy.
Co zamieszczać w kalendarzu książkowym?
Wiele osób wstrzymuje się z kupnem kalendarzy książkowych na kolejny rok, ponieważ uważają, że będzie tylko leżał w kącie i niespecjalnie przyda się w codziennym życiu. Nic bardziej mylnego! Nawet osoby niepracujące mają mnóstwo obowiązków, którym muszą podołać i warto byłoby uporządkować sobie dzienny czy tygodniowy plan działania. W kalendarzu powinny znaleźć się wszystkie ważne daty, takie jak urodziny najbliższych i znajomych, wizyty u lekarzy, spotkania biznesowe, zaplanowane uroczystości itp. Na samym początku warto zapisywać nawet najdrobniejsze sprawy (takie jak zakupy, ugotowanie obiadu albo wstawienie pralki) zaplanowane na dany dzień i na bieżąco je skreślać po wykonaniu. Wtedy w głowie pojawi się myśl, że pozostało jeszcze kilka spraw do załatwienia, bo inaczej zabraknie czasu. Jest to bardzo mobilizujące i sprawia, że nie traci się ani chwili. Do końca wypełnia się swój grafik, a potem następuje czas wolny, czyli „nagroda”. Co więcej, w ten sposób można zaoszczędzić sporo nerwów i zniknie uczucie permanentnego zmęczenia, ponieważ organizm będzie miał okazję się zregenerować.
W jaki sposób prowadzić kalendarz?
Przede wszystkim – należy prowadzić kalendarz systematycznie. Jest to bardzo ważne, aby wyrobić sobie nawyk wpisywania wszystkich ważnych dat od razu po umówieniu ich. Wtedy można mieć pewność, że o niczym się nie zapomniało. Gdy ktoś ma problem z tym, aby zacząć daną pracę i wytrwać przy niej, warto stworzyć godzinowy plan dnia. Na każdą czynność (począwszy od wstania z łóżka, skończywszy na położeniu się spać) należy wpisać do kalendarza i wyznaczyć na to odpowiednią ilość czasu. Wówczas można zobaczyć, że 24 godziny to wcale nie tak mało i można zrobić naprawdę wiele produktywnych rzeczy w ciągu całego dnia. Oczywiście trzeba pamiętać o tym, by podejść do działania ze zdrowym rozsądkiem i wpisać realny czas, w którym dana czynność mogłaby zostać wykonana. Warto czasem nieco zawyżać minuty, które zrewanżują różne nieprzewidywane sytuacje. Każda praca wykonana przed planem da ogromną satysfakcję i zwiększy mobilizację do działania. Jeśli jednak ktoś prowadzi nieregularny tryb życia i często następują zmiany planów, może powpisywać cele na dany tydzień i co niedzielę podsumowywać postęp. Gdy jednak zdarzy się nieco gorszy okres, nie ma co się tym przejmować i po prostu zmniejszyć wymagania względem samego siebie. Odpoczynek jest tak samo ważny jak praca, a zrelaksowany organizm lepiej funkcjonuje. Dlatego w kalendarzu nie może zabraknąć pozycji takich jak „spacer” czy relaks przy „wieczorze filmowym”.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
- Torba na laptopa vs plecak: Które rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie? cze 13, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply