-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Z okazji nowego roku zrób przemeblowanie w biurze - zasady dobrego wystroju dla Twojej koncentracji
Wraz z nadejściem nowego roku wiele firm przeprowadza nie tylko inwentaryzacje, ale również restrukturyzacje w swoich siedzibach. Bardzo często biura są przemeblowywane, wymienia się w nich poszczególne meble, a układ stanowisk pracy ulega zmianie. Zasadą nadrzędną tego typu przedsięwzięć jest ułatwienie pracy i zwiększenie produktywności. Jeśli planujesz zmiany w swoim biurze, koniecznie zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi koncentracyjnego Feng-Shui w miejscu pracy.
Zbędne – wyrzuć
Jeśli w Twoim biurze nikt dawno nie wykonywał przemeblowania, koniecznie zadbaj o to, aby nie zalegały w nim stare meble. Zbędne rzeczy wyrzucaj, nie magazynuj i nie zagracaj nimi przestrzeni. Dotyczy to w szczególności leciwych krzeseł biurowych, biurek czy regałów. Obecnie ceny mebli nie są wysokie, a ich jakość jest naprawdę dobra, nawet w sklepach wielkich sieci meblarskich. Nie kieruj się sentymentem podczas przeprowadzania tego typu przedsięwzięć, zwłaszcza wtedy, gdy pracujesz w niewielkim biurze. Bardzo szybko możesz utracić w ten sposób kontrolę nad przestrzenią oraz produktywnością poszczególnych stanowisk pracy.
Porządkuj i upraszczaj przestrzeń
Staraj się uprościć jak najbardziej przestrzeń pracy. Zrobisz to porządkując ją, pozbywając się zbędnych mebli i przedmiotów, zmniejszając liczbę potrzebnych sprzętów do minimum i przestrzegając pracowników, jak i współpracowników o zasadach czystości. Dobrym pomysłem jest zastosowanie przestrzeni typu open-space, która bardzo łatwo się harmonizują. Najgorzej aranżuje się i przekształca w biura przestrzenie mieszkalne. Jeśli dysponujesz taką, koniecznie zadbaj o to, aby wszelkie sprzęty i meble były ergonomiczne oraz współgrały pod względem stylu z wykonywaną przez Twoje przedsiębiorstwo działalnością.
Nie blokuj szlaków komunikacyjnych
Twórz czytelne, widoczne i bezpieczne szlaki komunikacyjne. Pomogą one w szybkim i bezproblemowym transporcie towarów, dokumentów i informacji. Twórz stanowiska pracy, do których łatwo się jest dostać. Wystrzegaj się labiryntów z regałów i stołów konferencyjnych zajmujących niemal całą przestrzeń w niewielkich pomieszczeniach nieprzystosowanych do tego. Dobrym pomysłem na wyznaczanie szlaków i ścieżek komunikacyjnych jest rozróżnienie kolorystyczne bądź graficzne.
Dbaj o spójność aranżacyjną i kolorystyczną
W kontekście meblowania i aranżowania Twoje biurowe powinno odzwierciedlać działalność, która wykonujesz. Wybierz konkretny motyw przewodni i zadbaj o jego realizację. Najlepiej, jeżeli zakupisz meble u jednego producenta. Ta sama zasada dotyczy również sprzętów i przyborów biurowych. Ważne, aby wywodziły się one z jednego porządku aranżacyjnego np. wszystkie były proste, bez zbędnej ornamentyki czy ozdób w postaci laminatu. W ten sam sposób postępuj wybierając gamę kolorystyczną biura. Najlepiej, jeżeli skupisz się na maksymalnie dwóch neutralnych kolorach np. szarościach i beżach.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak organizować przestrzeń biurową za pomocą odpowiednich mebli? kwi 20, 2024
- Klękosiad zamiast klasycznego fotela biurowego lut 17, 2024
- Zwiększ swój komfort pracy dzięki ergonomii z marką Kensington lip 19, 2023
- Pojemnik na kable - idealne rozwiązanie dla biura i miejsca pracy maj 10, 2023
- Zdrowie i komfort pracy przed monitorem - jak wybrać idealną podstawkę? kwi 07, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply