-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Podpórki do książek - czyli jak zadbać o estetykę
Biblioteczki, zarówno te biurowe, jak i domowe, służą nie tylko do przechowywania książek, czasopism oraz gazet. Ich zadaniem jest również estetyczna ekspozycja księgozbiorów w taki sposób, aby zrobić wrażenie na gościach, kontrahentach oraz potencjalnych klientach. Jeśli jednak nie stać Cię na mebel robiony na wymiar lub masz ograniczone możliwości przestrzenne, spróbuj do porządkowania wykorzystać podpórki pod książki!
Jak porządkować książki?
Mole książkowe oraz przedsiębiorcy posiadający duże ilości książek doskonale wiedzą, jak trudne jest ich przechowywanie. Najprostszym sposobem jest wygospodarowanie miejsca na biblioteczkę. W mieszkaniu może ona znajdować się w salonie na jednej ze ścian. W biurach i firmach należy nieco bardziej pokombinować z przestrzenią i zadbać o to, aby była ona widoczna. Firmy preferują w takich przypadkach miejsca reprezentatywne, hole, poczekalnie lub pomieszczenia przeznaczone dla szkoleń – sale konferencyjne oraz salki wykładowe. Wiąże się to jednak z obecnością dodatkowych mebli i zajęciem znacznej przestrzeni. Alternatywą dla tego typu konstrukcji są podpórki i podstawki pod książki.
Kto powinien zadbać o swoje książki?
O książki powinni zadbać przede wszystkim zapaleni czytelnicy, którzy mają ogromne zapasy przeczytanej literatury wszelakiej. W ich przypadku bardzo łatwo o uszkodzenie poszczególnych egzemplarzy, a przechowywanie całej makulatury staje się problematyczne. Stanem książek powinni również zająć się wydawcy oraz pisarze, czyli osoby biorące bezpośredni udział w procesie twórczym. Dla jednych, jak i drugich odpowiednie eksponowanie ich dzieł jest ważne w kontekście relacji z klientem. Estetyczna prezentacja oraz bezpieczeństwo leżą ponadto w gestii bibliotek, zwłaszcza tych należących do placówek oświaty oraz uczelni wyższych. W końcu – o księgozbiory powinny zadbać również przedsiębiorstwa, choć w ich przypadku znacznie częściej chodzi o publikacje w formie magazynów, raportów oraz gazet. One również zasługują na odpowiednią transparentność, zwłaszcza wtedy, gdy są produktem koronnym firmy. W każdym przypadku oprócz biblioteczek doskonałym sposobem będzie wykorzystanie podpórek lub podstawek pod książki.
Podpórki pod książki
Jeśli nasz księgozbiór nie jest zbyt wielki i zależy nam na mobilnych rozwiązaniach, możemy zastanowić się nad zakupem podpórek lub podstawek pod książki. Składają się one przeważnie z metalowych lub drewnianych profili, które podtrzymują kilka książek w pionie, estetycznie eksponując ich grzbiety lub fronty. Tego typu rozwiązania sprawdzają się znakomicie w niewielkich biurach oraz kawalerkach, gdzie za ich pomocą ozdabia się puste ściany. Ważne, aby kupować modele, które łatwo się montuje i nie przysparzają problemu w utrzymaniu w czystości. Najlepiej, jeżeli podpórki pod książki wykonane są ze stali malowanej proszkowo. Łatwo się je wyciera, instaluje oraz przenosi, a ich powłoka przez wiele lat pozostaje czysta i pozbawiona zniszczeń.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply