-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Kleje szkolne
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Wycieraczki
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
-
Szkoła
- Bloki rysunkowe i techniczne
- Bruliony
- Długopisy szkolne
- Farby
- Flamastry
- Gumki
- Kleje szkolne
- Kreda szkolna
- Kredki
- Linijki i cyrkle
- Nożyczki szkolne
- Okładki szkolne
- Papiery kolorowe
- Pastele
- Pędzle i pojemniki na wodę
- Plasteliny i modeliny
- Pozostałe szkolne
- Tuby i teczki kreślarskie
- Temperówki
- Zestawy szkolne
- Zeszyty
- Zeszyty tematyczne
- Galanteria tekstylna
-
Artykuły kreatywne
- Balony
- Bloki kreatywne
- Bloki piankowe
- Bibuły, krepiny
- Brokaty
- Cekiny, oczka
- Dziurkacze ozdobne
- Kleje brokatowe, brokaty
- Kolorowanki i książeczki
- Masy, gliny
- Naklejki
- Nożyczki dekoracyjne
- Ozdoby, dekoracje
- Pamiętniki, przepiśniki
- Patyczki, druciki
- Podobrazia
- Pistolety do kleju
- Tektura
- Wstążki, taśmy
- Zestawy kreatywne
-
Szkoła
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
6 produktów, które są niezbędne do zachowania porządku biurowego
Chcesz zadbać o komfortowe środowisko pracy i zależy Ci na efektywności pracowników? Zatem niezwykle istotne będzie utrzymanie porządku w biurze. Niezależnie od tego, czy prowadzisz małe biuro w domu, czy zarządzasz przestrzenią w większej firmie, odpowiednie produkty mogą znacznie w dużej mierze ułatwić utrzymanie porządku. Poznaj 6 niezbędnych produktów, które pomogą Ci zachować ład i porządek w biurze!
1. Organizery na dokumenty
Organizery na dokumenty to podstawa każdej zorganizowanej przestrzeni biurowej. Pomagają w segregacji i przechowywaniu ważnych papierów, faktur, raportów czy korespondencji. Dzięki nim wszystkie istotne dokumenty są zawsze pod ręką, a biurko pozostaje uporządkowane. Możesz wybierać spośród różnych rodzajów organizerów, takich jak albumy ofertowe, czy segregatory, teczki, skoroszyty czy specjalne pojemniki z szufladami. Produktu te bez wątpienia pomogą utrzymać porządek na najwyższym poziomie.
2. Tablice korkowe i magnetyczne
Nie każdy o tym wie i pamięta, ale również tablice korkowe i magnetyczne to świetny sposób na uporządkowanie notatek, planów, zadań do wykonania czy innych ważnych zapisów. Dzięki temu nie zapomnisz o żadnym ważnym terminie o ważnych terminach. Tablice te są także doskonałym miejscem na zawieszenie inspirujących cytatów czy zdjęć, które będą dodawać energii i motywacji do pracy.
3. Kosze na śmieci i pojemniki do recyklingu
Odpowiedni kosz na śmieci to must-have w każdym biurze. Warto także zainwestować w pojemniki do recyklingu, aby segregować odpady, dbając przy tym o ekologię. Dzięki temu utrzymanie porządku staje się prostsze. Możesz wybrać kosze o różnych pojemnościach i przeznaczeniach, aby dostosować je do specyfiki swojego miejsca pracy.
4. Organizery na kable
Nic tak nie psuje porządku w biurze, jak plątanina kabli. Pomocne będą zatem specjalne organizery na kable. Produkt ten pozwoli to utrzymać ład i uniknąć niepotrzebnego bałaganu. Dodatkowo w ten sposób poprawisz też bezpieczeństwo w biurze, minimalizując ryzyko potknięć i uszkodzeń sprzętu.
5. Półki na dokumenty
Półki dokumenty lub teczki to doskonały sposób na organizację przestrzeni w biurze. Ustawienie segregatorów na półkach umożliwia szybki dostęp do potrzebnych materiałów, a jednocześnie pozwala na uporządkowanie przestrzeni wokół Ciebie. Możesz wybierać spośród różnych stylów i rozmiarów półek, aby idealnie dopasować je wnętrza biura.
6. Szafki oraz regały
Szafki pod biurko czy też regały, a nawet większe szafy to nieodzowny element każdego biura, w którym przechowuje się dokumenty, ale nie tylko. Dzięki nim łatwo zorganizujesz przestrzeń i unikniesz bałaganu. Wybierając szafki, warto zwrócić uwagę na ich pojemność, liczbę półek oraz możliwość zamykania na klucz, co może być szczególnie przydatne w przypadku przechowywania ważnych dokumentów. Dodatkowo dobrze jest dopasować jest wielkością do pomieszczenia.
Podsumowanie
Odpowiednie produkty do organizacji biura to podstawa. Inwestując w organizery, szuflady, kosze na śmieci, tablice, różnego rodzaju półki oraz praktyczne szafki, uda Ci się bez większego problemu stworzyć przestrzeń, w której praca będzie przyjemniejsza. Zaaranżuj zatem estetyczne środowisko pracy!
Powiązane produkty
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply