-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Co należy zapewnić pracownikowi dla efektywnej pracy?
Zadowolony pracownik to podstawa sukcesu firmy, a jeśli dodatkowo jest efektywny, zapewnia jej sprawne funkcjonowanie i w pozytywny sposób oddziałuje na cały zespół. Najgorzej, gdy codzienne obowiązki wykonuje wolno i bez entuzjazmu, tracąc czas, za który pracodawca i tak musi wypłacić wynagrodzenie. Brak kilku drobiazgów potrafi uprzykrzyć życie i zniechęcić do podejmowania pracy. Jest kilka niezbędnych elementów, które pozwalają na podniesienie efektywności pracy.
Komfort stanowiska pracy
Krzesło, w którym pracownik spędza 6-8 godzin to podstawa właściwej pracy. Niewygodne, to nie tylko dyskomfort i złe samopoczucie, ale też trwałe problemy z kręgosłupem, prowadzące do długich zwolnień lekarskich. Sam fotel to zdecydowanie zbyt mało. Dla osób spędzających wiele godzin w pozycji siedzącej istotne jest zniwelowanie napięcia mięśniowego pleców, zwłaszcza w dolnym odcinku. Wszystkim pracownikom, którzy skarżą się na ból kręgosłupa, warto zakupić podpórki pod plecy. Dobrze jest wybrać takie, które posiadają certyfikat organizacji FIRA, potwierdzającej zgodność najwyższymi standardów w meblarstwie, np. podporkę pod plecy marki FELLOWES.
Łatwy dostęp do niezbędnych urządzeń biurowych
Drukarka w sąsiednim pokoju? Zszywacz na biurku u koleżanki? Te drobne niedogodności, wypływające z nadmiaru pozornej oszczędności na błahych urządzeniach biurowych to wymierna strata finansowa. Spacer po zszywacz do sąsiedniego biurka to długotrwałe obniżenie koncentracji, która powinna być skupiona na wykonywanym zadaniu. Przejście do drukarki to pretekst do pogaduszek i dyskusji, niekoniecznie związanych z obowiązkami zawodowymi. Nawet najlepszego pracownika nietrudno sprowokować do długiej przerwy w pracy, jeśli to sam pracodawca stwarza sytuacje, w których małe braki potrafią uprzykrzyć życie. Prawidłowa organizacja stanowiska pracy, zapewnienie łatwego dostępu do koniecznych urządzeń to podstawa prawidłowo i na czas wykonanych obowiązków.
Kalendarze, notesy, harmonogramy
Właściwe wykorzystanie czasu pracy to podstawa. Utrzymanie porządku w kalendarzu, terminowe planowanie spotkań, tworzenie harmonogramu pracy to ułatwienia dla pracownika, pozwalające na określenie priorytetów i delegowanie zadań. Kalendarz, w który pracownik może stworzyć plan dnia, spisać go w punktach i uzupełnić o dane związane z realizacją to także znaczące ułatwienie dla pracodawcy, pozwalające na dokonanie oceny efektywności pracy. Trzeba pamiętać, że notesy i kalendarze warto uzupełnić o spersonalizowane logotypy firmy. Jest to wyjątkowo istotne, jeśli pracownicy mają codzienny kontakt z klientami. Pozwala na budowanie wizerunku firmy na zewnątrz, ale sprzyja też utożsamianiu się pracownika z pracodawcą.
Czas na przerwę
Przerwa w pracy jest potrzebna każdemu, szczególnie pracownikom kreatywnym, ale i tym którzy wykonują monotonne czynności. Pozwala na nabranie dystansu i zregenerowanie sił. Daje też czas na przemyślenie priorytetów, przeanalizowanie stanu zaawansowania pracy. Przede wszystkim jednak służy zadbaniu o prawidłowe funkcjonowanie organizmu. To czas na napicie się wody, zjedzenie posiłku, wyrównanie oddechu. Warto sprawić, aby pracownik zyskał szansę na przerwę w otoczeniu, które sprzyja wyciszeniu i nie dostarcza niepotrzebnych stresów. Dostęp do świeżo zaparzonej kawy, herbaty, kubeczków to niewielki koszt dla pracodawcy, a wymierny efekt motywacyjny dla pracownika.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy sty 16, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply