-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Marka Durable w służbie efektywnej i zorganizowanej pracy
Dobrze zorganizowana praca przynosi dobre efekty. Łatwo o to zadbać, wyposażając stanowisko w podręczne akcesoria przydatne w wykonywaniu obowiązków i zadań. Listę praktycznych, funkcjonalnych i estetycznych przedmiotów biurowych prezentuje marka Durable. Oto 10 stworzonych przez nią akcesoriów, które warto mieć pod ręką w biurze, by dobrze zorganizować efektywną pracę.
1. Foliowe koszulki Durable na dokumenty
Każde biuro przechowuje stosy dokumentów. Ich odpowiednia segregacja sprzyja archiwizacji i szybkiemu szukaniu potrzebnych formularzy. Niezbędnikiem przy dobrze zorganizowanej pracy są foliowe koszulki do przechowywania w poszczególnych segregatorach niedziurkowanych dokumentów.
2. Przekładki do segregatora marki Durable
Dokumenty w segregatorze warto podzielić na kategorie. Zwłaszcza gdy w jednej okładce musi zmieścić się kilka rodzajów formularzy. Mogą to być np. pliki o różnym przeznaczeniu lub dokumenty dotyczące kilku kontrahentów. Pomocne w organizacji ich przechowywania, a przede wszystkim szybkiego odszukania, będą przekładki do segregatora z wytłoczonymi literami do alfabetycznego oznaczenia.
3. Pojemnik na katalogi i teczki Durable
Podręczne materiały i dokumenty, po które w ciągu dnia sięga się wielokrotnie, warto trzymać na pulpicie biurka lub w jego bliskim sąsiedztwie. W utrzymaniu ich w ładzie i porządku pomocny będzie pojemnik na katalogi i teczki Durable. Klasyczny wzór utrzymany w stonowanej kolorystyce nie zaburzy biurowej harmonii.
4. Mobilny pojemnik Durable na akcesoria elektroniczne
Zdarza się, że pracę biurową trzeba wynieść poza firmę. Wraz z nią trzeba zabrać ze sobą sprzęt elektroniczny wraz z całym jego wyposażeniem. Na taką okazję warto mieć innowacyjny, mobilny pojemnik, do którego można schować np. kabel do ładowarki, pamięć USB, wskaźnik laserowy, notes, kolorowy zakreślacz i zapasową kartę pamięci.
5. Etui ochronne do tabletu marki Durable
Jednym z mobilnych narzędzi pracy biurowej jest tablet. Bardzo często korzysta się z niego podczas spotkań z kontrahentami odbywającymi się poza biurem. Warto więc wyposażyć go w etui ochronne Durable. Wewnętrzną, miękką wyściółka ochroni urządzenie przed uderzeniami, a zewnętrzna kieszonka jest dobrym miejscem na telefon oraz podręczny notesik i długopis.
6. Flipchart stołowy z koszulkami
Flipchart stołowy Durastar z 10 koszulkami przyda się na różnego rodzaju szkoleniach, targach i kameralnych prezentacjach. Łatwo przenieść go w torebce lub służbowej teczce, a umieszczone na nim informacje można przekazać całej grupie odbiorców.
7. Obrotowa kartoteka na biurko
Na biurku pracownika odpowiedzialnego za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami przyda się obrotowa kartoteka Durable na wpisy numerów telefonów kontaktowych i adresów. Alfabetyczne katalogowanie pozwoli w zaledwie kilka chwil odnaleźć potrzebna pozycję i z niej skorzystać.
8. Kosz na śmieci do biura od Durable
W biurze każdego produkuje się sterty papierowych odpadów. Przenoszenie ich ze stanowiska pracy do kosza wielokrotnie w ciągu dnia zabiera łącznie dużo czasu, który można wykorzystać bardziej efektywnie. Warto więc każde biurko wyposażyć w niewielkich rozmiarów kosz na śmieci.
9. Stojak na płyty marki Durable
Odpowiedniej archiwizacji wymagają nie tylko dokumenty drukowane na papierze, ale też ich cyfrowe odpowiedniki. Do tego przyda się stojak na płyty CD i DVD marki Durable, w którym zmieści się w sumie 50 nośników z danymi.
10. Przybornik na biurko
Podstawowym wyposażeniem każdego biurka powinien być przybornik na akcesoria piśmiennicze i papiernicze. To najprostszy sposób, by utrzymać w ładzie i porządku wszystkie podręczne przedmioty potrzebne w codziennej pracy biurowej.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Ekskluzywne artykuły do pisania lis 21, 2022
- Eleganckie i atrakcyjne pióra wieczne lis 16, 2022
- Poznaj markę Leitz sie 10, 2020
- Pióro wieczne – Parker czy Waterman? sie 20, 2018
- Poznaj serię przyborów Cosy od Leitz sty 15, 2021
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply