-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
5 akcesoriów, które usprawnią komunikację w Twojej firmie
Komunikacja jest podstawą w dobrym funkcjonowaniu firmy. Informacje przekazywane kolejnym pracownikom muszą docierać do nich szybko. Istotne jest też, by po drodze nie traciły swojego sensu i głównego wątku. Warto więc zadbać o wyposażenie firmy w akcesoria, które usprawnią komunikację w każdym przedsiębiorstwie. Przygotowaliśmy propozycje 5 najbardziej praktycznych gadżetów.
1. Foliopisy i markery CD
Dobrze opisana okładka dokumentów u nikogo nie wzbudzi wątpliwości dotyczących zawartości. O ile otwarcie teczki i sprawdzenie, co ona kryje w sobie nie jest skomplikowane, o tyle przeglądanie kolejnych płyt CD może zabrać dużo czasu. W obu przypadkach pomocne będą foliopisy i markery CD. Pozwolą one zostawić trwały ślad informacyjny dla kolegów z pracy, którzy zechcą skorzystać z archiwum.
Foliopisy można wykorzystać nie tylko przy opisywaniu plastikowych okładek, teczek i foliowych koszulek. Pomogą też w organizacji aneksu kuchennego. Świetnie sprawdzą się do podpisania swoich naczyń lub pojemników przeznaczonych na konkretne produkty, np. kawę lub herbatę.
2. Teczki zawieszane
Teczki zawieszane, znane również jako teczki szynowe, wyposażone są w specjalną szynę. Umożliwia ona szybkie zamknięcie dokumentów bez obaw o ich wypadnięcie. Można przechowywać w nich dokumenty formatu A4 lub mniejsze, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Teczki zawieszane warto wykorzystać do usprawnienia komunikacji w firmie pomiędzy jej poszczególnymi działami. Przed każdym kolejnym dniem pracy umieszcza się w niej pakiet dokumentów adresowanych na konkretne biurko. Zawieszone w odpowiednim pojemniku będą czekać na osobę, która zabierze je do wskazanego działu i tam rozdysponuje zawartość pomiędzy współpracownikami.
3. Tablice informacyjne
Ciekawą propozycją na usprawnienie komunikacji w firmie jest tablica korkowa. Zwłaszcza, gdy współpracownicy nie mają zbyt wielu okazji do spotkań twarzą w twarz. Ogólnodostępna tablica korkowa jest dobrym miejscem, by zostawić kolegom karteczkę z ważną wiadomością.
4. Tablice suchościeralne
Tablica suchościeralna to kolejna propozycja służąca usprawnieniu komunikacji w firmie. Podobnie jak jej korkowa kuzynka, pomoże ona przekazać kolegom z biura istotne informacje. Można je na tablicy zapisać lub przyczepić z pomocą magnesów karteczkę z wiadomością, jeśli jest to tablica magnetyczna. Nieaktualne wiadomości usuwa się szybko, łatwo i bez brudzenia rąk oraz ubrań.
5. Markery suchościeralne i gąbka
W firmach, które postawiły na tablice suchościeralne, nie może zabraknąć przyborów do pisania po nich. Na liście potrzebnych zakupów powinny znaleźć się markery suchościeralne. Powinny one znajdować się bezpośrednio przy tablicy. Dobrze, jeśli będzie ich więcej. W ten sposób uniknie się sytuacji, gdy roztargniony pracownik zabierze marker ze sobą, a kolejny w tym czasie będzie musiał zapisać ważną informację dla zespołu. Przyda się też gąbka do wycierania tablicy. W ofercie sklepu internetowego PasażBiurowy.pl znajduje się cały zestaw akcesoriów: kolorowe markery suchościeralne i magnetyczna gąbka do usuwania nieaktualnych wiadomości z tablicy suchościeralnej.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
- Torba na laptopa vs plecak: Które rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie? cze 13, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply