5 akcesoriów, które usprawnią komunikację w Twojej firmie

Data: 2019-07-03 Kategoria: Akcesoria biurowe Komentarze: 0
5 akcesoriów, które usprawnią komunikację w Twojej firmie

Komunikacja jest podstawą w dobrym funkcjonowaniu firmy. Informacje przekazywane kolejnym pracownikom muszą docierać do nich szybko. Istotne jest też, by po drodze nie traciły swojego sensu i głównego wątku. Warto więc zadbać o wyposażenie firmy w akcesoria, które usprawnią komunikację w każdym przedsiębiorstwie. Przygotowaliśmy propozycje 5 najbardziej praktycznych gadżetów.

1. Foliopisy i markery CD

Dobrze opisana okładka dokumentów u nikogo nie wzbudzi wątpliwości dotyczących zawartości. O ile otwarcie teczki i sprawdzenie, co ona kryje w sobie nie jest skomplikowane, o tyle przeglądanie kolejnych płyt CD może zabrać dużo czasu. W obu przypadkach pomocne będą foliopisy i markery CD. Pozwolą one zostawić trwały ślad informacyjny dla kolegów z pracy, którzy zechcą skorzystać z archiwum.

Foliopisy można wykorzystać nie tylko przy opisywaniu plastikowych okładek, teczek i foliowych koszulek. Pomogą też w organizacji aneksu kuchennego. Świetnie sprawdzą się do podpisania swoich naczyń lub pojemników przeznaczonych na konkretne produkty, np. kawę lub herbatę.


2. Teczki zawieszane

Teczki zawieszane, znane również jako teczki szynowe, wyposażone są w specjalną szynę. Umożliwia ona szybkie zamknięcie dokumentów bez obaw o ich wypadnięcie. Można przechowywać w nich dokumenty formatu A4 lub mniejsze, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Teczki zawieszane warto wykorzystać do usprawnienia komunikacji w firmie pomiędzy jej poszczególnymi działami. Przed każdym kolejnym dniem pracy umieszcza się w niej pakiet dokumentów adresowanych na konkretne biurko. Zawieszone w odpowiednim pojemniku będą czekać na osobę, która zabierze je do wskazanego działu i tam rozdysponuje zawartość pomiędzy współpracownikami.

3. Tablice informacyjne

Ciekawą propozycją na usprawnienie komunikacji w firmie jest tablica korkowa. Zwłaszcza, gdy współpracownicy nie mają zbyt wielu okazji do spotkań twarzą w twarz. Ogólnodostępna tablica korkowa jest dobrym miejscem, by zostawić kolegom karteczkę z ważną wiadomością.


4. Tablice suchościeralne

Tablica suchościeralna to kolejna propozycja służąca usprawnieniu komunikacji w firmie. Podobnie jak jej korkowa kuzynka, pomoże ona przekazać kolegom z biura istotne informacje. Można je na tablicy zapisać lub przyczepić z pomocą magnesów karteczkę z wiadomością, jeśli jest to tablica magnetyczna. Nieaktualne wiadomości usuwa się szybko, łatwo i bez brudzenia rąk oraz ubrań.


5. Markery suchościeralne i gąbka

W firmach, które postawiły na tablice suchościeralne, nie może zabraknąć przyborów do pisania po nich. Na liście potrzebnych zakupów powinny znaleźć się markery suchościeralne. Powinny one znajdować się bezpośrednio przy tablicy. Dobrze, jeśli będzie ich więcej. W ten sposób uniknie się sytuacji, gdy roztargniony pracownik zabierze marker ze sobą, a kolejny w tym czasie będzie musiał zapisać ważną informację dla zespołu. Przyda się też gąbka do wycierania tablicy. W ofercie sklepu internetowego PasażBiurowy.pl znajduje się cały zestaw akcesoriów: kolorowe markery suchościeralne i magnetyczna gąbka do usuwania nieaktualnych wiadomości z tablicy suchościeralnej.


Share This Post :

Powiązane produkty

Komentarze

* Imię:
* E-mail:(nie publikujemy)
* Komentarz:
przepisz kod

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.